مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-30اجتماعي

هنرستان هنرهای زیبا در کاشان فعالیت خود را آغاز کرد


مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: هنرستان هنرهای زیبا در چهار رشته فعالیت خود را با پذیرش 37 دانش آموز پسر در این شهرستان آغاز کرد.

- علیمحمد بارفروش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هنرستان هنرهای زیبا کاشان در سال جاری فعالیت خود را در رشته های فتوگرافیک و پویانمایی آغاز کرده و در سال تحصیلی آینده در رشته های گرافیک و سینما هنرجو پذیرش خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هنرستان هنرهای زیبا کاشان با 800 متر مربع زیربنا در دو طبقه بنا شده و یک هزار و 400 مترمربع مساحت دارد که هزینه 80 میلیارد ریالی آن از محل کمک های خانواده عبداللهی پرداخت شده است.

بارفروش گفت: هنرستان هنرهای زیبای تحت پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مراکز آموزش هنر کشور است که با هدف تربیت هنرجویان مستعد و خلاق هنری برای ترویج هنرهای ملی، بومی و آموزش هنرهای مدرن منطبق با سیاست های کلی کشور راه اندازی شده است.

فرماندار کاشان نیز در آیین گشایش هنرستان هنرهای زیبا، گفت: سرانه فضای آموزشی برای هر دانش ‎آموز هشت متر است که دولت به تنهایی قادر به تأمین این میزان نبوده و نیکوکاران باید بیش از گذشته دولت را یاری کنند.

محمدشریف زارعی افزود: امیدواریم در آینده نزدیک با مشارکت نیکوکاران بتوانیم هنرستان دخترانه هنرهای زیبا را در کاشان راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرستان هنرهای زیبا در کاشان فعالیت خود را آغاز کرد

هنرستان هنرهای زیبا در کاشان فعالیت خود را آغاز کرد